?

Log in

No account? Create an account
.  .

18/01/2018:Այսօր Նիդերլանդներում տեղի ունեցող փոթորիկը նախազգուշացման «կարմիր» աստիճանի է եղել, քամու ուժգնությունը հասել է 130 կմ/ժ-ի:Փոթորկի պատճառվ խախտվել է տրանսպորտային միջոցների երթևեկությունը:
Հայտնի է, որ արմատախիլ են եղել ծառեր ու բեռնատարներ են շուռ եկել: Փրկարարական ծառայությունները գրանցվել են 1000-ից ավելի մեծ ու փոքր դեպքեր: Կան մարդկային զոհեր...


Համերգային աֆիշա

ՍԻՐՈՒՇՈ.  ԱՌԱՋԻՆ  ԱՆԳԱՄ՝   ՀՈԼԱՆԴԻԱՅՈՒՄ
Շուտով՝  25-ը ՓԵՏՐՎԱՐԻ, ժամը 18-ին

Կենդանի համերգային կատարում ՝  ԱՆԻ պարախմբի հետ համատեղ
հասցե.
Stadsschouwburg
Keizer Karelplein 32h
6511 NH  Nijmegen
Մանրամասնությունների  համար այցելեք ՝

.
Կենդանի համերգային կատարում ՝  ԱՆԻ պարախմբի հետ համատեղ
Սիրուշոն միջազգային ճանաչում  ստացած  հայ երգչուհիներից է, ով «Եվրատեսիլ 2007» երգի մրցույթի փառատոնում շահեց հանդիսատեսի  համակրանքը: Սիրուշոն իր «Քելե Քելե» երգը ներկայացրեց Հայաստանը Եվրատեսիլ 2008 երգի մրցույթում և զբաղեցրեց  4-րդ պատվավոր տեղը։   Քելե-Քելեն հիթ դարձավ ամբողջ աշխարհի եվրատեսիլյան երկրպագուների շրջանակում:
Սիրուշոն  ամենատարբեր երաժշտական փառատոններում, օրինակ ՝ Հայաստանի ազգային երաժշտական , «Կռունկ», «Ոսկե Քնար», «Տաշիր»  MCLUB AMVA, «Թոփ 10», «Ես» ամսագրի,  Եվրատեսիլ երգի, «Լայշրի», «Վան», The Armenian Pulse , Music Award DAF Bama  մրցանակաբաշխություններում բազմաթիվ անգամ հաղթող է ճանաչվել՝
«Հայ երգի ապագան», «Լավագույն երգչուհի»,«Լավագույն երգ», «Տարվա լավագույն ալբոմ» , «Լավագույն տեսահոլովակ»,  «Հայ երգի թագուհի», «Եվրատեսիլի» երկրպագուների մրցանակ,
«Լավագույն միջազգային հայ երգչուհի», «Ամենաշատ վաճառված ալբոմ»,  «Լավագույն մեդիա աստղ», «Հայ երգը Եվրոպայում տարածելու համար»,«Հայ փոփ երգի թագուհի» անվանակարգերում:
Սիրանուշ Հարությունյանը ծնվել է 1987թ-հունվարի 7-ին,  Երևանում:  Հանրությանը  հայտնի է Սիրուշո  անունով, ՀՀ վաստակավոր արտիստ է: Երգել սկսել է  7 տարեկանից ։ 9 տարեկանում նա ստացել է իր առաջին երաժշտական մրցանակը «Լուսաբաց» երգի համար։ Նրա «Սիրուշո» կոչվող առաջին ալբոմը լույս է տեսել 2000 թվականին, որին հաջորդեց «Շերամ» ձայնասկավառակը 2005 թվականին։ Նույն թվականին նա ստացավ 3 մրցանակ Հայկական ազգային երաժշտական մրցանակաբաշխությունում՝ «Հայ երգի ապագա», «Լավագույն Ալբոմ», «Լավագույն երգչուհի»։ 2007 թվականին լույս տեսավ երգչուհու «Հիմա» կոչվող երրորդ ալբոմը։  BBC-ն  անդրադառնալով 2008 թվականի  Սիրուշոյի հաջողությանը  նրան  որակել է  որպես «Ազգային գանձ»:
2012 թվականի դեկտեմբերին Սիրուշոն թողարկում է իր «ՊռեԳոմեշ» երգը, որը զբաղեցնում է մի շարք հիթ-շքերթների առաջին հորիզոնականները:  Սիրուշոն թողարում է իր «Պռեգոմեշ» զարդերի հավաքածուն, որում հիմնականում ներկայացված են հայկական մշակույթն ու զարդարվեստը՝ ժամանակակից նորաձև թրենդների հետ միաձուլված: Սիրուշոն միակ հայ արտիստն է, ով երեք անգամ ներկայացված է եղել World Music Awards-ում իր «Պռեգոմեշ» երգով:
Stadsschouwburg
Keizer Karelplein 32h
6511 NH  Nijmegen


-------------------------------------------------------

ԲԱՑԱՌԻԿ ՀԱՄԵՐԳ
Zaterdag 17 maart 2018
14:15- 16:35 | Concertgebouw Amsterdam-Grote zaal
Adres: Concertgebouwplein 10, 1071 LN Amsterdam
Prijs vanaf € 34,00

Տիգրան Համասյանը հայազգի ջազ դաշնակահար է։ 2006 թվականին աշխարհահռչակ Մոնքի անվան միջազգային ջազ մրցույթի (անգլ.՝ Thelonious Monk International Jazz Competition) հաղթող։
Տիգրան Համասյանը ծնվել է 1987 թվականին Գյումրիում։ Դեռ մանուկ հասակից շատ է սիրել երաժշտությունը։ Այդ հետաքրքրությունը նրա մոտ երկու տարեկանից է ծագել։ Երաժշտական գործիքները նրան ավելի էին գերում, քան խաղալիքները։ Յոթ տարեկանում ավելի է արտահայտվում նրա սերը ջազի նկատմամբ, իսկ կարևորագույն զբաղմունքներից մեկը դառնում ջազ լսելը։

Հետագայում Տիգրանի ծնողները տեղափոխվում են Երևան, և նա ավելի մեծ հնարավորություն է ունենում երաժշտությամբ լրջորեն զբաղվելու համար։ Ջազին ժամեր հատկացնելով՝ փորձում է գտնել ամենահոգեհարազատ տարրերն այդ բնագավառում։ Շուտով սկսում է ստեղծագործել, և տարիքի հետ էլ ավելի է մեծանում նրա սերն ու վարպետությունը։

Փառատոններից մեկի ժամանակ ֆրանսիացի ջազային դաշնակահար Ստեփան Կոչոյանը այնքան էր տպավորվել տղայի հրաշալի նվագով, որ հաջորդ տարի հրավիրում է Ֆրանսիա՝ մասնակցելու տարբեր համերգների։ Ֆրանսիայում մեծ հաջողությունների է հասնում և արժանանում հանդիսատեսի համակրանքին։
Տիգրանի նախնիները Կարսից են։ Նրա նախապապը՝ Ալեքսան Հայրապետյանը, Կարսի Բաշքադիկլար գյուղից է, նախատատը՝ Հռիփսիմե (Հոռոմսիմ) Ալեքսանյանը, Կարսի Փիլվարի գյուղից։ Հայաստանի ազգային արխիվում պահպանվում է Կարսի Բաշքադիկլար գյուղի 1902 թ. Չափաբերական մատյանը, որում նոյեմբերի 28-ին գրանցված է 21-ամյա Ալեքսանի և 19-ամյա Հռիփսիմեի ամուսնությունը, իսկ 1907-ի հունիսի 1-ին՝ նրանց առաջնեկի՝ Ցոլակի ծնունդը։

Ջարդի տարիներին թուրքերը սպանել են Ալեքսանին, և Հռիփսիմեն մենակ է մնացել երեք երեխաների հետ։ Անհայտ է, թե ինչպես, սակայն 1917-1918 թթ. Հռիփսիմեն կարողացել է երեխաների հետ Կարսից փախչել Ալեքսանդրապոլ (այժմ՝ Գյումրի)՝ իր հետ տանելով նաև իր եղբոր և տեգոր որբ մնացած երեխաներին։

«Երբեք չի պատմել մանրամասներ.երգում էր ու լացում։ Միայն մի դրվագ եմ հիշում, որ ասում էր «փախեփախի» ժամանակ երեխեքը սոված էին, ստիպված էի դիակների վրայով գնալ-բարձրանալ դարման բերել, երեխեքին կերակրել»,- հիշում է Տիգրանի տատը՝ Մելանյա Ցոլակի Հայրապետյանը։

35-ամյա Հռիփսիմեն՝ չկարողանալով պահել իր հոգածության տակ մնացած 8 երեխաներին, իր ամենափոքր աղջկան՝ Սալաթին թողել է Ալեքսանդրապոլի որբանոցներից մեկում. կարճ ժամանակ անց Սալաթը մահացել է որբանոցում։ «Հիմա եմ մտածում, թե ոնց է կարողացել իր սեփական երեխուն տալ որբանոց ու պահել եղբոր ու տեգոր որբերին։ Սուգ ուներ հոգում, միշտ սևի մեջ էր։ Հետո իր տղաներից մեկն էլ անվերադարձ գնաց պատերազմ, մորս մահից հետո փոքր եղբորս էլ տատս մեծացրեց»,- մտորում է Տիգրանի տատը՝ տիկին Մելանյան։

Հռիփսիմե Ալեքսանյանը կրթություն չի ստացել, բայց ժողովրդական բանահյուսության մեծ գիտակ է եղել, թոռների դաստիրակությամբ ինքն է զբաղվել. «Այնքան առակներ, խրատներ, ոտանավորներ ու հեքիաթներ՝ ամբողջն անգիր ասում էր։ Մեր՝ իր թոռների դաստիարակությամբ ինքն է զբաղվել, ես մորս ինձ հետ անցկացրած ժամանակը չեմ հիշում, տատիկս է մեզ մեծացրել-դաստիարակել»,- պատմում է տիկին Մելանյան։

Տիգրան Համասյանի մյուս մեծ տատը՝ Անժելա Օլթեցյանը, նույնպես Կարսից է։ Ջարդերի ժամանակ նրա աչքի առաջ ամբողջ ընտանիքին սպանել են՝ միայն ինքն ու երկու քույրերն են կարողացել փրկվել։

«Սկեսուրս իր երկու քույրերի հետ Ալեքսանդրապոլի Պոլիգոնի որբանոցում է հայտնվել (այդ տարիներին Ալեքսանդրապոլում գործող Ամերիկյան նպաստամատույցի որբանոցներից մեկը-հեղ): Երկու քույրերին որբանոցից ուղարկել են Ամերիկա։ Իսկ իրեն հետագայում որդեգրել է իր քեռին՝ տալով իր Բիշարյան ազգանունը»-պատմում է տիկին Մելանյան։

Չնայած Օլթեցյան քույրերը Ամերիկայից հարցումներ են ուղարկել Անժելային փնտրելու համար, սովետական տարիներն ու վախի մթնոլորտը խոչընդոտել են միմյանց գտնելը։

Տիգրան Համասյանը ցեղասպանությունից փրկված նախնիների պատմությունից շատ բան չգիտի. «Տատս պատմում է, որ մեծ տատս՝ Հռիփսիմեն, երբ մենակ էր լինում «Կռունկն» էր երգում ու լացում, նա ամբողջ կյանքում սև գլխաշորը չի հանել գլխից, իսկ մյուս տատս՝ Անժելան, էդպես էլ չի իմացել, որ իր քույրերն իրեն փնտրել են»։

Տիգրանի վերջերս թողարկված «Ծաղրարմատ» սկավառակը տարբերվում է իր մնացած ալբոմներից, այստեղ շատ է իր պատմությունը՝ «Յասամանը»՝ Տիգրանի մանկության տան բակի յասամանն է, «Երգ Մելանին և Ռաֆիկին»՝ տատին ու պապին է նվիրված, «Կարս»՝ դարերի վերքերը («Կարս 2»)։

«Սա իմ փորձն է ինքս իմ մեջ նայելու, ինքս ինձ ճանաչելու, արմատներս հասկանալու։ Պետք է բնությանը մոտ լինենք, փորձենք ճանաչել մեզ, մեր էությունը. բնությունը միշտ հաղթում է մարդկային բարդույթները։ Այս ալբոմը մի տեսակ կարոտ ու կարոտախտ է մարդկայինի՝ դեպի հոգևորը, դեպի սիրառատը, դեպի արմատները. այն մի տեսակ զոհաբերություն ունի իր մեջ, զոհաբերություն հանուն մարդակայինի ոգեշնչման»,-ասում է ֆոլկլորային իմպրովիզների վարպետ 31-ամյա Տիգրան Համասյանը։
---------------------------------------------------------------------------



ԵՐԿՈՒ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆ

Ara Ayvazyan - Abaranci Aro, Murad Msheci, Կարեն Մշեցի


Հարգելի բարեկամներ , դուք կարող եք մասնակիցը լինել ԿԱՐՈՏԻ ԿԱՆՉՈՎ խորագիրը կրող հայ ազգագրական համերգի: Հազվադեպ է լինում, երբ արտերկիր հյուրախաղերի է գալիս ազգագրական նման հիանալի խումբ: Սա մեր հրաշք հայկական զտարյուն ու մաքուր երգը, մեր բազմադարյան հայրենիքի նիստն ու կացը , կենցաղն արտացոլող կարոտի կանչն է բոլորիս: Կարոտի ' հային հայ պահող ու ոգեկոչող կանչ, որ հրավիրում է բոլորիս ներկա գտնվել ԱՐԱ ԱՅՎԱԶՅԱՆԻ, ՄՈՒՐԱԴ ԵՎ ԿԱՐԵՆ ՄՇԵՑԻՆԵՐԻ Բելգիայում և Հոլանդիայում կազմակերպած համերգներին:
Բաց մի թողեք բացառիկ համերգը դիտելու այս հնարավորությունը: Եկեք լսելու մեր նախնիների երգերը, եկեք վայելելու հայկական ազգայինը:
ԵՎ այսպես միայն երկու անգամ մայիսի 5-ին Բելգիայում և 12-ին Հոլանդիայում: Հասցեն և հեռախոսահամարները նշված են ստորև տեղադրված ցուցապաստառում:

Hakob Armen Mesrop Khudagulyann

https://www.youtube.com/watch?v=2KrimB6FvoE
— в Лердам.

Ֆեյսբուքյան գրառմամբ՝  Նիդերլանդներում բնակվող լեզվաբան Հրաչ Մարտիրոսյանը  պատմում է, թե ինչպես է իրեն հաջողվել ձեռք բերել լեզվագիտական և այլ արժեքավոր գրքերի  հերթական խմբաքանակը՝  թեև դժվարություններ կան դրանք գրապահարանում տեղավորելու: Ընդհանրապես, այստեղ՝  տներում,  առկա են իրեր ու առարկաներ տեղավորելու խնդիրը, բայց իր գործն իմացող մասնագետը հետևյալ կերպ է այն լուծել.


(Ֆեյսբուքյան էջից)
Հսկա գրադարանիս լեյդենյան կեսը, մյուսի՝ կիրովականյանի նման, հավաքել եմ հատիկ-հատիկ։ Բայց դրա կողքին երբեմն եղել են չալաղաջ որսեր, երբ որևէ տեղից միանգամից հայթայթել եմ մեծ քանակությամբ հոյակապ գրքեր՝ հիսուն կամ հարյուր կամ ավելի։ Ու բոլորը՝ մանրամասն ընտրությամբ։ 2018-ի սկիզբն էլ նշանավորվեց այդպիսի մեծ որսով։ Ախպորս «նավոդկով» գտա երկրորդ ձեռքի գրքերի մի աննման հանքարան՝ «Գրաձեղնահարկ» (BoekenZolder Leiden) անունով։ Մանրամասն քրքրեցի ու հավաքեցի 47 ընտիր ու ինձ համար կարևոր գրքեր՝ «Acta Iranica» շարքի 14 հատոր, հրաշալի բառարաններ (այդ թվում՝ հոլանդերենի մեծ ստուգաբանական բառարանը), Թուրքիայի ու թուրքերենի 1986 թ. մի հաստափոր մատենագիտություն, եռահատոր շքեղ «Bhagavad-Gītā»-ն, Հուլիոս Կեսարի «De bello gallico»-ն՝ հանդիպադիր էջերում լատիներեն բնագրով ու իտալերեն թարգմանությամբ, հոլանդահայ գաղութի պատմության մասին Յորդանանեան 1937 աշխատությունը և այլն։
Մեկ հոգուն տասը գրքից ավելի չէր թույլատրվում։ Բայց տնօրենն ու մյուսները հերթով եկան հետս մանրամասն զրուցեցին ու մեծ տոպրակներ տվեցին՝ ասելով. «ինչքան ուզես՝ լցնես»։ Դե ես էլ խելոք հետևեցի նրանց հրահանգին։ Շատ քաղաքավարի, կիրթ ու բարի մարդիկ էին, Հայաստանից էլ լավ տեղյակ։ Հատկապես Մարիանը՝ 74-ամյա մի հրաշալի տիկին։ Տասն անգամ եղել էր Հայաստանում ու շատ տպավորված էր։

Հրաչ Մարտիրոսյանի ձեռք բերած 47 գրքերը
Պարզվեց ոչինչ վճարել պետք չի. միայն թե տիկին Մարիանը խոնարհաբար խնդրեց՝ գանձարկղիկի մեջ մի քիչ կոպեկներ լցնեմ իրենց գրագանձարանի վարձակալման ծախսերի համար։ Ու ընդգծեց. «Եթե իհարկե ունեք ու դեմ չեք»։ Մի քանի եվրո լցրի. կատեգորիկ ձևով ասաց՝ հերիք է։ Վերջում էլ մտահոգված նայեց գրքերովս լցված երկու հսկա տոպրակին ու արկղին և ասաց. «Սա հեծանիվով տանելը դժվար կլինի»։ Ու առարկություն չընդունող տոնով հրահանգեց, որ դրանք դնեմ իր մեքենան, համ էլ արդարացավ, թե ողնաշարի խնդիր ունի ու չի կարող օգնել։ Նստեցինք՝ ինձ ու գրքերս բերեց տուն։
Մնաց վերջին փուլը՝ տուն մտնելու «ռազտամոժկեն»։ Մաքսատան տիրուհին բնականաբար մտահոգված է մեր գրադարանի սպառնալիորեն ընդարձակվող չափերից ու այդ ամենը մոտ ապագայում Հայաստան տեղափոխելու հոգսի ակնկալիքից։ Մրթմրթաց մի քիչ ու ինձ նախշեց հերթական դիպվածաբանական դիպուկ մակդիրներով, որոնց թվում տպավորիչ էր հատկապես «մակուլատուրշի՛կ»-ը։ Էն կարգի էր ջղայնացել, որ նույնսիկ չորս հատ խոհարարական մեծ ու գունազարդ գրքերին բանի տեղ չդրեց։ Ես նրան ասի, որ ինքն աշխարհի ամենասիրուն ու բարի «տամոժնիցան» ա, հետն էլ անշուշտ պաչիկներ. մի քիչ էլ մրթմրթաց, բայց դե քիչ անց թաց հիգիենիկ թղթերով արդեն մաքրում էր գրքերը։ Իմաստ չունի փորձեմ էդ գործն իմ վրա վերցնեմ, իմ մաքրելուն հոժար չի։

ԵՐԿՈՒ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆ
Ara Ayvazyan - Abaranci Aro, Murad Msheci, Կարեն Մշեցի


ԵՐԿՈՒ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆ
Ara Ayvazyan - Abaranci Aro, Murad Msheci, Կարեն Մշեցի

Հարգելի բարեկամներ , դուք կարող եք մասնակիցը լինել ԿԱՐՈՏԻ ԿԱՆՉՈՎ խորագիրը կրող հայ ազգագրական համերգի: Հազվադեպ է լինում, երբ արտերկիր հյուրախաղերի է գալիս ազգագրական նման հիանալի խումբ: Սա մեր հրաշք հայկական զտարյուն ու մաքուր երգը, մեր բազմադարյան հայրենիքի նիստն ու կացը , կենցաղն արտացոլող կարոտի կանչն է բոլորիս: Կարոտի ' հային հայ պահող ու ոգեկոչող կանչ, որ հրավիրում է բոլորիս ներկա գտնվել ԱՐԱ ԱՅՎԱԶՅԱՆԻ, ՄՈՒՐԱԴ ԵՎ ԿԱՐԵՆ ՄՇԵՑԻՆԵՐԻ Բելգիայում և Հոլանդիայում կազմակերպած համերգներին:
Բաց մի թողեք բացառիկ համերգը դիտելու այս հնարավորությունը: Եկեք լսելու մեր նախնիների երգերը, եկեք վայելելու հայկական ազգայինը:
ԵՎ այսպես միայն երկու անգամ մայիսի 5-ին Բելգիայում և 12-ին Հոլանդիայում: Հասցեն և հեռախոսահամարները նշված են ստորև տեղադրված ցուցապաստառում:

Concert André Rieu & het Johann Strauss Orkest
André Rieu brengt nieuwjaarsconcert 2018 in Sportpaleis Antwerpen
#NidOragir
Ներկա եղանք Անդրե Ռեուի Անտվերպենյան Նոր տարվա համերգին: Անկեղծ ասած՝ տպավորությունները չգերազանցեցին մեր պատկերացումներին: Նման համերգներ ունկնդրելուն մենք սովոր ենք հետևել օպերային կամ այլ կոմպակտ համերգասրահներում, ուր ապահովված է ձայնային համապատասխան ու կենդանի հնչեղությունը, իսկ բեմի ու հանդիսատեսի միջև հեռավորությունը աննշան է. մինչդեռ Ռեուն իր 150-200-ին հասնող նվագախմբով ավանդույթ է դարձրել իր համերգները ներկայացնել մի քանի հազարի

հասնող հանդիսասրահներում և բացօդյա տարածքներում: Այդպես իհարկե եկամտաբեր ու ձեռնտու է, իսկ հանդիսատեսի հետ կենդանի շփումն ապահովելու համար, երաժիշտը ''հնարը'' գտել է: Այսպես՝ նա երաժիշտների հետ բեմ դուրս գալուց առաջ բեմ չի բարձրանում կուլիսներից, այլ խմբով դահլիճ են մտնում 2 ծայրամասային մուտքերից, այդպես քայլում են հանդիսատեսի հայացքի ուղեկցությամբ՝ մինչև բեմ: Երաժշտական կատարումների ժամանակ էլ, հատկապես , երբ հնչում է պարային վալսեր, նույն ''հնարքը'' օգտագործում են նախորոք բեմական հագուստներով զարդարված զույգերը: Հաճախ պարին միանում և մասնակից է լինում հանդիսատեսը: Շոուին և բազմահազար հանդիսատեսի ներկայությունը ապահովելուն նպաստում են դասական հանրածանոթ երաժշտական կատարումները, այլ երկրներից հրավիրված երաժիշտները, լուսային և ձայնային բազմազան էֆեկտների համադրությունը և այլը: Հենց սա է Անդրե

Ռեուի հաջողությունների բանաձևը, նաև նա համերգի ընթացքում կենդանի շփման մեջ է հանդիսատեսի հետ: Արդեն 30 տարի է իր ղեկավարած նվագախմբի հետ է: Եղել է տարի, որ նրա

նք մինչև 100մլն դոլարի շահույ

թ են ապահովել: Վերջին տարիներին Ռեուի խումբը բավարարվում է մեկ տասնյակին հասնող համերգների կատարումներով և մոտ 50մլն շահութ են ունենում:
Անտվերպենի մարզական պալատում Հունվարի 7-ին տեղի ունեցած համերգին ներկա էր 11.000հանդիսական: Այդ մասին մեզ հայտնեց համերգն սպասարկող աշխատակիցներից մեկը: Նա ասաց նաև, որ սպորտային այս պալատում, մարզական մրցույթներից բացի հաճախ են համերգներով հանդես գալիս հանրածանոթ ու սիրված երաժիշտներ, այդ թվում ն

ա սիրով առանձնացրեց Շարլ Ազնավուրի անունը: Դրանից հետո ավելի մտերմացա նրա հետ, անգամ լուսանկարվեցի:

Հիշեցնենք, որ Անդրե Ռիուն (André Léon Marie Nicolas Rieu) , համաշխարհային ճանաչում ունեցող, նիդերլանդացի ջութակահար դիրիժոր է: Նրա ստեղծած նվագախումբը դասական և վալսային երաժշտության կատարումներով ամենամասսայական հյուրախաղերն է ունենում, նրա կազմակերպած փոփ և ռոք համերգներին դահլիճները լեփլեցուն են. յուրաքանչյուր համերգ վերածվում է շոու-տոնահանդեսի։ Իր աշխատանքի համար Ռիուն պարգևատրվել է այնիսի մրցանակներով, ինչպիսիք են «the Order of the Netherlands Lion»֊ը Նիդերլանդների կողմից, «the Knight of the Ordre des Arts et des Lettres»-ը Ֆրանսիայի կողմից և «the Honorary Medal»֊ը իր հարազատ Լիմբուրգի մարզի կողմից։ Ռիուն սկսել է սովորել ջութակ նվագել հինգ տարեկանում։

Ի դեպ Լիմբուրգի մարզում է գործում Մաստրիխտի ԱՆԻ հայ համայնքը, Սուրբ Կարապետ եկեղեցով:

.

.
.-.
...
Niderlandakan Oragir / Diary of the Netherlands/Նիդեռլանդական օրագիր

Concert André Rieu & het Johann Strauss Orkest
André Rieu brengt nieuwjaarsconcert 2018 in Sportpaleis Antwerpen
#NidOragir
Ներկա եղանք Անդրե Ռեուի Անտվերպենյան Նոր տարվա համերգին: Անկեղծ ասած՝ տպավորությունները չգերազանցեցին մեր պատկերացումներին: Նման համերգներ ունկնդրելուն մենք սովոր ենք հետևել օպերային կամ այլ կոմպակտ համերգասրահներում, ուր ապահովված է ձայնային համապատասխան ու կենդանի հնչեղությունը, իսկ բեմի ու հանդիսատեսի միջև հեռավորությունը աննշան է. մինչդեռ Ռեուն իր 150-200-ին հասնող նվագախմբով ավանդույթ է դարձրել իր համերգները ներկայացնել մի քանի հազարի հասնող հանդիսասրահներում և բացօդյա տարածքներում: Այդպես իհարկե եկամտաբեր ու ձեռնտու է, իսկ հանդիսատեսի հետ կենդանի շփումն ապահովելու համար, երաժիշտը ''հնարը'' գտել է: Այսպես՝ նա երաժիշտների հետ բեմ դուրս գալուց առաջ բեմ չի բարձրանում կուլիսներից, այլ խմբով դահլիճ են մտնում 2 ծայրամասային մուտքերից, այդպես քայլում են հանդիսատեսի հայացքի ուղեկցությամբ՝ մինչև բեմ: Երաժշտական կատարումների ժամանակ էլ, հատկապես , երբ հնչում է պարային վալսեր, նույն ''հնարքը'' օգտագործում են նախորոք բեմական հագուստներով զարդարված զույգերը: Հաճախ պարին միանում և մասնակից է լինում հանդիսատեսը: Շոուին և բազմահազար հանդիսատեսի ներկայությունը ապահովելուն նպաստում են դասական հանրածանոթ երաժշտական կատարումները, այլ երկրներից հրավիրված երաժիշտները, լուսային և ձայնային բազմազան էֆեկտների համադրությունը և այլը: Հենց սա է Անդրե Ռեուի հաջողությունների բանաձևը, նաև նա համերգի ընթացքում կենդանի շփման մեջ է հանդիսատեսի հետ: Արդեն 30 տարի է իր ղեկավարած նվագախմբի հետ է: Եղել է տարի, որ նրանք մինչև 100մլն դոլարի շահույթ են ապահովել: Վերջին տարիներին Ռեուի խումբը բավարարվում է մեկ տասնյակին հասնող համերգների կատարումներով և մոտ 50մլն շահութ են ունենում:
Անտվերպենի մարզական պալատում Հունվարի 7-ին տեղի ունեցած համերգին ներկա էր 11.000հանդիսական: Այդ մասին մեզ հայտնեց համերգն սպասարկող աշխատակիցներից մեկը: Նա ասաց նաև, որ սպորտային այս պալատում, մարզական մրցույթներից բացի հաճախ են համերգներով հանդես գալիս հանրածանոթ ու սիրված երաժիշտներ, այդ թվում նա սիրով առանձնացրեց Շարլ Ազնավուրի անունը: Դրանից հետո ավելի մտերմացա նրա հետ, անգամ լուսանկարվեցի:

Հիշեցնենք, որ Անդրե Ռիուն (André Léon Marie Nicolas Rieu) , համաշխարհային ճանաչում ունեցող, նիդերլանդացի ջութակահար դիրիժոր է: Նրա ստեղծած նվագախումբը դասական և վալսային երաժշտության կատարումներով ամենամասսայական հյուրախաղերն է ունենում, նրա կազմակերպած փոփ և ռոք համերգներին դահլիճները լեփլեցուն են. յուրաքանչյուր համերգ վերածվում է շոու-տոնահանդեսի։ Իր աշխատանքի համար Ռիուն պարգևատրվել է այնիսի մրցանակներով, ինչպիսիք են «the Order of the Netherlands Lion»֊ը Նիդերլանդների կողմից, «the Knight of the Ordre des Arts et des Lettres»-ը Ֆրանսիայի կողմից և «the Honorary Medal»֊ը իր հարազատ Լիմբուրգի մարզի կողմից։ Ռիուն սկսել է սովորել ջութակ նվագել հինգ տարեկանում։

Ի դեպ Լիմբուրգի մարզում է գործում Մաստրիխտի ԱՆԻ հայ համայնքը, Սուրբ Կարապետ եկեղեցով:

Posted by Hay Azian on 11 янв 2018, 15:44

Mato Hakhverdian
Zuid-Holland, Гаага ·
In België vzw betekent: Vereniging zonder winstoogmerk
Հինգշաբթի գիշեր անհայտ անձինք կրակել են Բրյուսելի հայկական համայնքի շենքի վրա։


https://www.bruzz.be/justitie/onbekenden-schieten-op-gevel-pand-armeense-vzw-2018-01-07

De gevel van een huis op de Brusselse Brabançonnelaan is in de nacht van donderdag op vrijdag beschoten. De daders mikten op het gelijkvloers van het pand. Daar is FC Sahakyan, een vzw van de Armeense gemeenschap in Brussel, gehuisvest.

De Brabançonnelaan is een rustige, met bomen omzoomde laan niet ver van het Ambiorixplein, aan de rand van de Europese wijk. Vrijdagochtend ontdekte de uitbater van die vzw de restanten van de schietpartij, zegt de politiezone Brussel Hoofdstad – Elsene aan de krant La DH.

De schoten hebben geen slachtoffers geëist. Agenten bewaakten vrijdag een juridische perimeter rondom het pand. De kogelhulzen waren to

en nog te zien op de straat.

De omstandigheden van de schietpartij zijn nog onbekend. Het gerecht heeft een onderzoek geopend.

Latest Month

June 2019
S M T W T F S
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Syndicate

RSS Atom
Powered by LiveJournal.com
Designed by Lilia Ahner